Saturday, June 09, 2007

第一次

今日係老人院一年一度既父親節活動........
不經不覺已經第八年.......
每年都有不同既節目內容,而今年比較特別,因為我邀請佐3位廣恩既青年人唱歌同埋分享......
今日佢地都獻上佐第一次,亦都係一項突破.......
佢地3位都有音樂既恩賜,但係大家都只係用佐1-2小時選歌同練歌,其他就係一齊祈禱........
係聖靈的帶領之下,佢地唱出佐水準,亦都真情地分享佐同爸爸既關係、爸爸對佢地既影響......我聽佐都好感動.......雖然係佢地既第一次,但分享卻係好真好有內涵........
係聚會裡面好多子女都分享對爸爸的感恩及懷念,當中有好多有深度同充滿感情的分享.......
生命影響生命,無論我地係咩年紀咩階層,只要我地願意開放生命,我地將會得著更多更多........
文晶、阿升、long long願你地既生命好似神流通既管子,祝福更多更多既生命!

No comments: