Sunday, September 09, 2007

9月8日

9月8日......

一早睇中醫、返工、兒子家長會、晚上教會開會、回家晚膳........

全日十分充實,但最精彩就係教會開會一幕........

幾個月不平安的感覺,今晚終於真相大白.......

最大的感覺是什麼?-----"被屈"、 "被誤解"、"灰心"、"迷失"......

這是一個好機會,上帝讓我先練習一次將來牧會時所面對的困難......

雖然今次心有不憤,因為今次我已經好小心.......但結局係強差人意!

但總有要學既功課.......亦係上帝再一次呼喚我要定靖仰望祂,不要期望別人一定明白你.......

是的,我生命已有"耶穌"作我寶貝,我還懼怕什麼? 還不滿足嗎?

No comments: