Tuesday, May 06, 2008

給S的信

好多謝你既鼓勵......

好高興可以與你同行,同你一齊好舒服,我會好珍惜同你之間既友情!

妳真係一個好可愛既女仔,唔掛得正生裡面個個都咁錫妳!

係我心目中你地個個都係一位天使,有著純潔、美麗既內心,只是被世界所沾污....

豪仔果日同我提起你,佢話知道你出佐事覺得好可惜,更加為你傷心,因為見到你曾經付出努力改過.......佢仲同我一齊為你祈禱添!

人與人之間彼此相愛係一件好美麗既事,但假如加入佐自私同佔有,將會變成邪惡,會為對方帶黎最大既傷害........

過去可能你好想去愛,但卻走錯了路........

真正的愛是懂得犧牲自己為對方著想,只要你立志改過,重新做人,對你媽咪及身邊支持你既人,已經係最大愛既回報!

好希望日後我地可以一齊係主裡面成長,彼此分擔更多既喜興樂!

妳要努力,我地都會永遠支持妳! 不過無論妳變成點,我地都唔會放棄妳!

就好似上帝永遠都唔會放棄我地一樣!

No comments: