Tuesday, July 29, 2008

神的家

因為9月開始正式讀神學,好多野開始要諗.....

首先係星期五既小組,因為撞佐我要報讀既"保羅書信",所以究竟我應該點選擇?

我決定交比所有組員決定。

上個星期五晚上,我地真情地分享佐好多.......小組帶比佢地既影響等等.....

我好留心聆聽每一個人既分享,包括9位組員2位導師,另外一位第一次黎所以只係聆聽。

我一面聽一面好感動......諗起好多好多,好多次一齊祈禱既片段,有眼淚有歡笑、經歷聖靈同在既敬拜、禱告更新,一齊睇聖經,弟兄姊妹復和,學習彼此欣賞、彼此服待.......

lee 個係上帝為我地預備既家,充滿神既愛,我地彼此相愛,一幅好美麗既圖畫!

2位導師分享:"我每次都好期待返到lee個家..... "o 好感動! albert 你而家真係好正!哈!

"返小組好似返教會一樣.....小組一年發生好多事,我默默觀察,看見神好多作為,神同在!.........
A men ! long long 我同你一齊見證佐LEE一年發生係弟兄姊妹身上既事.....
好多謝你一路默默既支持! 雖然你唔出聲,不過我FEEL到你強而有力既支持! 哈哈!
諗返你同caca最初幼 的感情,而家卻見到你地中間有神既愛,所以你地既愛更堅穩!

"好享受,弟兄姊妹一齊禱告既時間,感覺神既愛係我地中間........"
好有共嗚! 彥清,你既禱告充滿上帝既愛......你係一個用心及用行動去愛既人......努力!

"搵到屬於自己既群體,好忙但係會安排星期五返......."
亨利,你返佐2次就話之後幾忙都返......哈哈!多謝!

呀!仲有caca個傻瓜,做咩喊,攪到我又........多謝你,累到死死下、訓晒覺到要黎,個樣好傻......

仲有升、文晶、詩雯、ba c.......太多太多,不能盡錄。

earnest 最後話大家將美好既經歷帶出去,將lee份愛去愛其他既人.......岩!我地要去愛......愛我地既家庭、我地既群體,讓人係我地既生命裡看見神.....

你地每一個已經進入我既生命,無論有無小組,我地都一齊同行,再一起走前面的路!

No comments: