Tuesday, July 29, 2008

沒有可惜

當一個人對另一個人100%失望既時候,已經唔會再為佢有一點既可惜......

今日我同佢見面(我諗會係最後一次)......

好難想像面前既佢,仲可以裝作委屈! 不斷做出騷擾及傷害別人既事,但係仲可以扮可憐!!!

曾經掙扎,如何面對,因為唔想放棄任何一個人,深知道每個人也需要愛,有盼望愛可以燃亮一切!

但今天知道真相,背後竟然可以係咁 "變態"!!!!!

人可以為自己既情慾,出賣身邊所有既人,哈! 我都係第一次見,第一次親歷其境。

今日覺得自己好勇敢,因為我當面揭穿佢既假面具.......

人不單只要向自己交杖,更加要向神交杖,我地犯既罪,上帝一定會追討!

No comments: