Wednesday, January 19, 2011

喜歡單純的自己

得閒係屋企睇電視劇,見到D人用盡心計去為自己爭取想得到既野,

心裡好唔舒服,唔通係我接受唔到人性的真相?

其實我一直都知道人性的這一面,只是我唔想面對......

一向都唔係一個太聰明既人,太複雜既人及事我都覺得好煩,

雖然係我人生中真的見過唔少大場面,亦經歷過不少人性的醜惡一面。

但今日既我仍希望自己保持單純既心,忠於自己......

其實好欣賞沙浸既牧師,牧師雖見過不少的大場面,但今天仍保持真誠待人,

是就說是,不是就說不是,堂堂一位大牧師,從來沒有架子,哈哈,仲好有義氣添......

我想LEE D 就係真正的謙卑!喜歡同LEE D人相處。

感謝神!讓我在生命中遇見這麼多好牧者作榜樣!

No comments: