Monday, March 12, 2007

愛, 回家

星期六晚"愛,回家"電影佈道會,凌生凌太在台上分享見證,佢地話已經睇佐呢套片超過20次,但係心情仍然好激動.....

最使我感動既係,凌太既分享.....
佢一直覺得自己對女兒已做足100分,係一個稱職既媽媽,估唔到竟然比個女打罵,甚至悔辱,佢分享如果一早知道個女係甘,一定唔會生佢出黎.....但係當佢最無助向神禱告既時候,神叫佢放手,神會管教佢既女兒,只管放手,神呼喚2夫婦,以無條件既愛去愛女兒,因為耶穌正是如此愛我們......接著,整個家庭就得著更新改變,女兒更開始明白神係佢生命既計劃,生命開始改變......2夫女婦亦學習到真正的愛女兒.....

我感動, 因為我仍然未能放手,仍然會計較付出多少,仍然不甘心.....
與凌太一樣,未能以基督"無條件的愛",去愛身邊既人.....

上帝果真與我同在,再次呼喚我......

係lee個晚上,我又再一次禱告,求神赦免我的驕傲......繼續去愛吧!

No comments: