Thursday, April 22, 2010

單身快樂

係伯神成日撞到人,星期二竟然見返20幾年前既教友,佢一見到我就話岩岩同另外一位姊妹講開我,話好耐無見,希望可以約出黎食飯,竟然今晚就見到我,哈哈哈哈.......

真係好奇妙,lee 位弟兄大我好多,係當年教會既鑽石黃老伍,靚仔、有錢、有風度、唱歌仲好好聽,當年佢仲係一隊好出名既福音組合的男主音.......哈哈,咁好條件梗係好多女仔擁戴LA,不過聽說佢有好多女性朋友,但係都係朋友,今日佢仲係單身。男人竟然受得住誘惑?哈哈.....

今日見到既佢同20年前無分別,依然一表人才,我即刻讚佢,點解個樣可以保養得咁好?

我諗好大可能係心境開朗,無牽掛,見到佢令我有好多啟發。

其實真係唔一定要結婚、唔一定有家庭既人先算係完美,單身都係一種福氣,最重要係有正常社交,保持心境開朗,有自我肯定的價值,培養獨立既性格,一個人都可以活得快樂充實。

朋友,何必自尋煩惱,享受上帝給你的時光,開開心心迎接每一天吧!

1 comment:

rafemach said...

titanium dog teeth and teeth.
The titanium tv apk teeth can be cut to create an ideal balance titanium band ring between titanium septum jewelry high quality quality and milder. These teeth are both titanium hair straightener very sensitive and do not have a bite titanium steel