Wednesday, January 09, 2008

好滿足

星期一晚約佐識佐最耐同最好既朋友Agnes同 Dee食飯,本來諗住打邊爐,但係Agnes要趕住返去接仔返天水圍,所以就改佐行程。

我個小腦袋既刻設計佐一個超正既行程啦.........

第一站我地去佐元氣壽司,個d大蝦壽司真係好正,我地食到七分飽就埋單......


第二站去佐花園街最旺既車仔麵,嘩超好味,埋單只雖50幾蚊......
點解仲好味過埋單200幾蚊既壽司?????
最後一站既係食甜品啦!! 我地去佐麻布xx,非常好因為唔使等位,仲坐得好舒服.......

第一次食所以要仔細睇下餐牌有咩正野食 ,結果我地叫佐lee兩個好好味既甜品.......

最後我地大家都捧住個肚返屋企啦! 唔!今晚好滿足.........


No comments: