Sunday, March 07, 2010

溫柔的人

溫柔的人,使人感到被愛和被接納。
因為溫柔的人,有廣濶的胸襟,
體會自己的不足之餘,更能包容、
體恤和接納別人的限制和錯誤。

今日Awana講佐八福的第三福,"溫柔的人有福了,因為他們必承受地土"

講了楚國上卿藺相如的故事。當我問到溫柔的人有咩特質的時候,一位六年班的男同學竟然讚我溫柔,哈哈,佢地心目中成日笑,唔鬧佢地就係溫柔......

好好笑,其實我都好受小朋友同年青人歡迎架!

不過,當我今日講LEE個信息的時候,睇番自己既生命,原來自己都算係一個溫柔既人,因為我喜歡接納、體恤、包容身邊既人,使人覺得被愛及被接納......

哈哈......LEE D 係我身邊既朋友、同事、同學對我既評價,好開心、好感恩!

因為我學懂欣賞自己,因為知道神喜悅我......感謝主!

No comments: