Sunday, December 31, 2006

海洋公園之旅 28 Dec 06

星期四晞晞同我約埋小組阿may、ronnie、tracy 兩個家庭既小朋友去佐海洋公園。
一去到就見到人山人海,比我自己就一定會調頭走,但係為佐我地既心肝寶貝,都要入去迫下啦…..

入到去最開心就係即刻食野,我地各人都整佐d食物,大人細佬一齊分享,真係好開心,
唔講你唔知,我地之前無夾定會整野食架! 我d食物仲要由穗禾苑拎到海洋公園,
不過見到大家食得甘開心我都覺得值得…..

跟住我地就開始我地既行程啦,好彩tracy 夠細心一早book晒d表演,
仲有d係貴賓位添,如果唔係都唔知點算,又大又細甘…

其他時間就係去坐下火車、木馬、兒童王國玩捉迷, d細佬一樣咁開心,
佩服8歲既METHEW 佢唔怕同D細佢咁多既小朋友一齊玩, 而且好投入, 真係有愛心…..

玩完小朋友遊戲,大家都想玩下滑浪飛船、飄雪樂圜、點知全部都要排隊一小時以上,真係好掃興...
結果, 我地決定盡快趕返入口玩高卡車,真係好趕因為今晚我要趕返沙田男童院,今晚仲係我負責, 所以唔可以遲到…..

晞晞聽到玩高卡車好開心,車係佢既至愛…幾個細佬一支甘跑到高卡車買飛既地方,一問之下職員話要等90分鐘,嘩! 又要等, 望下個鐘已經6:00, 7:30前要返到沙田一定趕唔到,唯有解釋比佢知媽咪趕住上男童院,所以下次先可以坐,佢好唔開心,但係我再同佢解釋,應承佢可以扭個thomas蛋,佢就無事啦!
於是好順利甘7:15我地就準時到沙田,

去到沙田見到爸爸仲玩佐一陣,跟住工人仲同佢食佐個開心樂園餐,晞晞已經好滿足好快樂!

晚上我們又上到男童院,與一班少年人一起分享、唱詩、感覺很溫暖,深深相信天父很愛他們,天父正盼望他們歸家……

上完男童院返到屋企,晞晞緊係未訓啦,因為佢要等我地返黎傾下計, 講下故事,
佢見到我仲好關心咁問我,「媽媽, 頭先上男童院點呀?」
我即刻擁抱佢,同佢講多謝佢今日肯唔玩高卡車,陪媽媽趕返沙田,令我地可以準時男童院探d哥哥,我一路讚佢一路錫佢....
跟住慣常訓前會講兩個伊索寓言故事比佢聽,佢問佐條問題,"點解神要造d好似毒蛇咁衰既動物? "心諗lee個問題一定唔可以亂答, hold 住先, 問下高人再答佢...
不過心裡好感恩,因為晞晞真係大個仔啦!!!

感謝天父,賜給一個很愛我們的兒子,小小年紀的他很懂事,加上天生獨立,容易滿足的性格,很多事情也不用我們操心……孩子更時常與我們一起為有需要的人禱告。這一切也是神的恩典……

“你們要先求祂的國和他的義,這些東西都要加給你們了!” 太6:33

No comments: