Saturday, May 30, 2009

"搵命博海鮮團"

今天被2年級同學邀請,參加了高流灣海鮮團。因為實在太多美食,食到個個抱住個肚,加上有好幾位同學原來胆固醇超標,都仲要係咁食,所以我幫這團改了一個絕名: "搵命搏海鮮團"


我擊愛的蝦及蟹......大大隻的蝦......好美! 鮮甜的花蟹........好鮮美!












LEE碟唔知咩"縲" .....好特別,你睇我地食得好開心........












仲有從未食過咁好味既"薑蔥蒸墨魚丸"及第一次品嚐的"煎墨魚魚籽餅"......正呀!











仲有好多好多美食,簡直係超晒值! 一定要搵次同教會弟兄姊妹再去......

感想 :

第一次同二年級同學一齊旅行,好開心,佢地好熱鬧,好講得笑.......
同一年級同學好唔同......一年年級同學比較內向,不過人少少關係可以好深.......
我兩樣都鍾意!!!

因為恐防好同學暈車浪,所以車程全程傾計.......傾佐好多,好多屬靈的分享......一齊經歷佐好多.......
因著有好多靈裡的相交,彼此的友誼又邁進了一大步,相信這份源於基督的愛的友情真的是可以長久開花的!

感謝主賜我有一起同行的好同學,未來3年我們要一起努力呀!


2 comments:

我的流浪部落格 said...

友谊万岁!不经不觉讲左好多野,感恩!希望我们大家的生命在耶稣基督里继续茁壮成长、彼此扶持!

藍天 白雲 said...

yes!友誼萬歲!感謝主!